شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

عشق محال

 

یکی بود یکی نبود ، زیر گنبد کبود

یکی مثل من عاشق یکی مثل تو بود

یکی بود یکی نبود ، زیر گنبد کبود

یکی مثل من عاشق یکی مثل تو بود

 

اومد که فریاد بزنه

      اما دیگه نایی نداشت....

           خواست بمونه پیشش ولی...

                    تو قلب اون جایی نداشت !

 

آی دختره !

      آی بیوفا !!!

            آی تو که تنهام میذاری...

تو قاب عکست جای من عکس کیو می خوای بذاری ؟!!

 

برو برو که مثل تو ، زیاده تو دنیا واسم

                        برو برو ولی بدون که تا ابد

..........................جایی نداری تو دلم !

 

زدم به سیم آخر و گفتم ولش کن ، بی خیال

     اوون واسه من یار نمیشه !  بی خیال این عشق محال !

 

گفتم تو مرام ما منت کشی نیست با مرام  !

                         می خواد بره خب به درک  !

                                                  همینه که هست !

 

                                              ختم کلام !!!

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
ف-م سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 16:51 http://aramedel.blogsky.com

سلام مهربون!

زیاد غصه نخور! بالاخره یه روز هم شعر گفتنت خوب میشه!
فقط یه کم تمرین لازم داری... همین!

به منم سر بزن.
یاحق.

ف-م سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 16:54

راستی دوست عزیز! حیف نیست منو جزو دوستات به حساب نیاوردی؟؟!

تنهاترین عاشق تنها سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 18:04 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی؟؟؟
فقط می تونم بگم سپاس
من آپ کردم منتظرتم
فعلا

سیامک سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 22:59 http://siamaksalimy.blogsky.com

سلام .
باز هم مثل هر سال . با اومدن محرم دیگه آب مزه ای نداره .
آخه پیش دریای عباس سالهاست که شرمنده اس .
خداحافظ .

پرسشگر چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:35 http://kelisa.blogfa.com


میگویند شیشه ها احساس ندارند
اما وقتی روی شیشه بخار گرفته نوشتم
حسین جان دوستت دارم
............آرام گریست...........
سلام
من در باره مسیحیت می نویسم
اگر کلبه ام را مزین کنید
و نظراتتان را در باره نوشته هایم بگویید
سپسگذار خواهم بود

دوستدارت
پرسشگر

پرسشگر چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:45 http://kelisa.blogfa.com

میگویند شیشه ها احساس ندارند
اما وقتی روی شیشه بخار گرفته نوشتم
حسین جان دوستت دارم
............آرام گریست...........


سلام
من در باره مسیحیت می نویسم
اگر کلبه ام را مزین کنید
و نظراتتان را در باره نوشته هایم بگویید
سپسگذار خواهم بود

دوستدارت
پرسشگر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد