شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

فقط تو ... !

الله لایحرمنی منک و لالیلة ابعدها عنک
خدا مرا از تو محروم و شبی از تو دور نکند


و لالیلة ابعدها عنک .. و لالیلة ابعدها عنک
و شبی مرا از تو دور نکند

و انا ویاک و انا شایفک هنا بعینی
و من با تو هستم اینجا دارم تو را با چشمم می ببینم


بعیش احلام بلاش منها تصحینی
خوابم مبادا از خواب بیدارم نکنی

الله لایحرمنی منک و لالیلة ابعدها عنک
خدا مرا از تو محروم و شبی از تو دور نکند


و لالیلة ابعدها عنک .. و لالیلة ابعدها عنک
و شبی مرا از تو دور نکند

ضحکة .. ضحکة من شفایفک
خنده .. خنده لبانت


لیّه بتهون جراحی علیّه
برایم زخم هایم را بی ارزش می کند


یا حبیبی یا کل مالیّه انا روحی لیک
عزیزم ای تمام داراییم من جانم برای توست


یللی فی عیونک حنان الدنیا
ای که در چشمانت محبت عالم است


و الدنیا معاک حاجة تانیة
و دنیا با تو چیز دیگری است


و امانة ماتبعد ثانیة مانا روحی فیک

و خواهش می کنم لحظه ای دور نشو جانم با توست

و انا ویاک و انا شایفک هنا بعینی
و من با تو هستم اینجا دارم تو را با چشمم می بینم


بعیش احلام بلاش منها تصحینی
خوابم مبادا از خواب بیدارم کنی

انت .. الفرحة اللی یاما نادیتها
تو .. آرزوی شادی هستی که بسیار صدایش زدم


و الجنة اللی انا اتمنیتها
و بهشتی که من آرزویش را داشتم


من اول لقانا لاقیتها یاحبیبی فیک
در دیدار اولمان در تو یافتم عزیزم 


یللی من الدنیا بحالها و اخدنی
ای که مرا از مادیات دنیا رهاندی


اوعدنی حبیبی اوعدنی
به من قول بده عزیزم


و لالیلة تفارق حضنی ده .. انا روحی فیک
که شبی آغوشم را ترک نکنی .. من جانم با توست

نظرات 9 + ارسال نظر
شهرزاد چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 13:35 http://parvazraaghazkhahamkardbato.blogsky.com/

قول میدم عزیزم
فقط تو ...................
فقط تو ...................
ذکر شب و روزمی امیرم
این دنیا رو فقط فقط با تو و عشق تو می خوام
تو هم به من قول بده ،یه قول مردونه برای هزارمین بار که هیچ وقت تنهام نذاری........

پینه دوز جمعه 29 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 17:31

همواره مستدام.
توونستی سری بزن

موفق باشی

**مــــاهـــان** جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 18:12 http://taranome-ashk.blogfa.com

سلام

رضا جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:47 http://hoof.blogsky.com

سلام وبلاگ بسیار خوبی دارین به من ی سر بزنین خوشحال می شم . قربانت

مانلی سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:11 http://manali.blogsky.com

سلام. من برگشته ام

ف. شیدا دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:31 http://fsheida.blogfa.com

سلام زیبا ودوست داشتنی بود از خوندنش لذت بردم
شاد وموفق باشید

قادر پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 18:59

اسفندیار چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 23:59

سسس شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 22:59

حالم بد شد چه عکس کثیفی جمعش کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد