شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

می خوامت !

          دوثت دارم

          دوصت دارم

          دوسط دارم

          دوثط دارم

          دوصط دارم

          دوست دارم.

          خلاصه همه جوره دوست دارم همسرجان ...

نظرات 3 + ارسال نظر
ارم سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 14:25 http://www.eramgroup.blogsky.com

سلام.دوست داشتن زبانی به اندازه دوست داشتن رفتاری موثر نیست.پس ثابتش کن.موفق و شاد باشی.به ما هم سر بزن منتظر نظراتت هستیم

سیامک چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:07

اتفاقا برای کم کردن جستجوهام تویه اینترنت بعضی اسمهارو مجبورم عوض کنم . آرشام هم خودمم .

mostafa پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:14 http://linuxeducation.blogsky.com

بابا ای ول دوست داشتن خوبه ولی این همه دوست داشتن رو زززززززز هم میگن مگه نه؟
شوخی کردم
در کنار همسرت زندگی خوبی داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد