شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

حرفاتو نخور !

با من حرف بزن

از خودت بگو٬ همونطور که تا حالا گفتی.

با من حرف بزن

گلایه کن٬ همونطور که تا حالا کردی.

با من حرف بزن

درد دل بنویس٬ همونطور که تا حالا نوشتی.

با من حرف بزن

ولی از من نخواه که با تو حرف بزنم. اینجا برای همه میگم.

نذار چیزی که باید تموم بشه ٬‌ اول راه دوباره شروع بشه...

نذار که دوباره مجبور بشم اینطوری بنویسم...

با من حرف بزن و بگو اون چیزی که باید بگی...

و مطمئن باش میشنوی چیزی رو که باید بشنوی...

تنها نیستی ولی تنهایی...

چاره ای جز .... نیست !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد