شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

سوگند به قلم، قسم به عشق

 

اصلا چرا دروغ، همین پیش پای تو /  گفتم که یک غزل بنویسم برای تو
احساس می کنم که کمی پیرتر شدم  /  احساس می کنم که شدم مبتلای تو
برگرد و هر چقدر  دلت خواست بد بگو  /  دل می دهم دوباره به طعم صدای تو
از قول من بگو به دلت نرم تر شود  /  بی فایده ست این همه دوری ، فدای تو
دریای من ! به ابر سپـردم بیـاورد  /  یک آسمان ،  بهانه ی باران برای تو
ناقابل است ، بیشتر از این نداشتم  /  رخصت بده نفس بکشم در هوای تو



نظرات 16 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:34 http://nolove.persianblog.ir

سلام...
ممنون ازحضورتون...
وب زیباوپرمحتوایی دارید.موفق باشید...

علیک السلام
لطف کردید که اومدید

مهتاب دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:30 http://sarabomahtab.blogfa.com/

با گریه مینویسم بر بال ابر

که منم تشته کویر دل تو

رخصت بده تا ببارم

بر دشت سینه تب دار تو

در انتظار رعد عشقم

تا ببارم بر شقایق های تشنه احساس تو

من درختی خسته از شاخ و بر

سرسپرده به اغوش تو

رخصت بده تا بریزم به خاک پای تو

دل گرفته من

همچو ابر بهار

خواهد که بگرید بر شب نگاه تو

گر که دلت هوای گریه دارد نازنینم

تو بخند تا من بگریم به جای تو .



....

بسیار پر معنا و زیبا تمام شده بود، "تو بخند تا من بگریم به جای تو ."
متشکرم

پرنیان سرد دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:47

سلام
خوش به حالتون اگه واقعا دیدتون اینطور یه

"دلم دیگر نمی خندد
به چشمان تو دیگر دل نمی بندد
اگر پیش تو برگردم دل من بر نمی گردد
دلم خالی شده از تو ... "

سلام
آره واقعا همینطوریه
ممنون که اومدی

سوگند دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:20 http://www.tabasom19.blogfa.com

اینجا سرزمین واژگانِ واژگون ست/

جایی که گنج ،جنگ،میشود/
درمان ،نامرد،میشود/
قهقهه ،هق هق، میشود/
اما دزد همان دزد است و درد همان درد/


خب اینها هست ولی چرا اینقدر تلخ ... نگو...به جاش از محبت بنویس که از همه طرف محبت خوانده میشه!

ط دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:22

عالی بود

مرسی

فقط اسم و آدرستون رو باز فراموش کردید

محبوب دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:46 http://mahboob-mahboob.blogsky.com

+گزینه 2؟
+گیومه
این خانمه الان قهر کرده ینی؟؟!! اِ اِ اِ وا چترش جا موند برم دنبالش ببینم چه شکلی بود.
+بسیار زیبا بود انتخابتون. کلا زدید توی خط اشعار عشقی از نوع خوب خوبهاش. دلتان شاد

شما خودتو ناراحت نکن. قهر نکرده. نه . بر میگرده. رفت سر کوچه ماست بخره خیلی هم زشته.

متشکرم بابت لطف و تمجیدتون.

خیلی قشنگ بود.

برگرد و هر چقدر دلت خواست بد بگو...
تو این مصرع یه دنیا حرفه که حالمو زیرو رو کرد

مثل تموم دنیا حال منم خرابه... خرابه... خرابه...

حسین سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 http://idream.blogsky.com

باران کـه میبـارد……

دلـم بـرایت تنـگ تـر می شـود…

. راه می افـتم …

بـدون ِ چـتـر …

من بـغض می کنـم …

.آسمـان گـریـه .

همون مطلعش کلی حرف داره...
باران که میبارد...

سجاد سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 http://meraj14.mihanblog.com/post/91

سلام..
اصلا چرا دروغ،همین پیش پای تو...گفتم که یک غزل بنویسم برای تو....شعرتون زیبا بود و زیباتر از ان ابراز دوستی و علاقه نسبت به کسی که حقش است

متشکرم که شما به درستی به حقیقت مطلب اشاره کردید.
و ممنون از فهم صحیحتون

محبوب سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:35

خوب خدا رو شکر. یه لحظه فک کردم قهر کرده، پریشون شدم.
بی زحمت بگو ماست بادمجان باشه
+ بله آقا خیلی هم مشکل داریم. هدر رو عوض کردم اما نمیدونم چجوری تایتل رو جوری که میخام طراحی کنم و یا اینکه مشکلی که بابا گفت حل شه! دستت مرسی.

می بینم خوش اشتهایی
+ اگه صلاح میدونی یوزر پست رو بده تا بسازمش

محیا سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:32 http://setarehayechidani.persianblog.ir

سلام چقدر قشنگ بود...
یه مطلب جدید گذاشتم
منتظر دیدگاهتون هستم

بعله و الان میام

محیا سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:34 http://setarehayechidani.persianblog.ir

با تبادل لینک موافقین؟

بعله... اگه خواستید بگید تا بلینکم

محبوب سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:21

صلاح که میدونم. دستتون هم درد نکنه. فقط نمیشه به خودمم یاد بدین که اگه خواستم قالب رو بعد بوقی عوض کنم دوباره توش گیر نکنم؟ ممنون میشم. قالب وبلاگ هم دوست دارم همون قالب ساده بلاگ اسکای باشه. واسه همین عوضش کردم الان دوباره. کدنویسی وبلاگ رو توی Word کپی کردم + آدرس عکسی که میخام هدر باشه. میشه بهم یاد بدی کجاهاش باید عوض شه و چجوری؟ البته جسارتا هر وقت وقت داشتین. ممنون میشم آدرس ایمیلتون رو بزارید برام که فایل word رو بفرستم. پیشاپیش دستتون خیلی مرسی (آیکون یک انسان شرمنده خجالت زده)
+ میخام مثل اولی بشه
+ ینی اینقد معلوم نیس که من دخترم؟ اون تکه ها رو به شوخی میپرونم آقا:دی

آموزش کاملش رو براتون ایمیل میکنم. خیلی زود. طوری که از این راه پولدار بشید

yasna چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:59 http://delkok.blogfa.com

نفس کشیدن تو هوای یار چه دل انگیزه....
نفس بکش ..تا میتونی نفس بکش...

به نظر خودم این بیت فوق العاده س
ناقابل است ، بیشتر از این نداشتم / رخصت بده نفس بکشم در هوای تو

چشم. نفس میکشم.

فاطمه چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:08 http://dahehaftadi.persianblog.ir

سلام
برام جالبه که "یه غزل ساده" تا این حد تونست احساساتم رو قلقلک بده و خوندنش، خیلی از خسته گیام رو خنثا کنه.فقط اگه لطف کنین و یه اشاره هم به نام شاعر داشته باشین ممنون می شم.

متاسفانه نمیدونم شاعرش کیه...

این بیتش هم که معرکه س:
ناقابل است ، بیشتر از این نداشتم / رخصت بده نفس بکشم در هوای تو

خوشحالم که این پست مورد توجه تون قرار گرفت

سعید ایلخانی مهوار سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:30 http://tarnegasht.blogsky.com

امیر:
رخصت بده نفس بکشم در هوای تو

سعید جان صیغه کم آوردم رو دارم صرف می کنم با تمام 14 شخصیتم!

کم که آوردم!
کم کم ، کم آوردم!
کم که کمه، کمتر آوردم!

پسر تو بی نظیری! بیخیال دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد