شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

آموزش پارک دوبل توسط یک مبتدی!

برای پارک دوبل باید به خیلی چیزا حواست باشد
آرام، آرام بروی
در شیشه ی عقب ته خظ را که دیدی
فرمون را بچرخانی
و زاویه ات به خیابان که درست شد
برعکس بچرخانی
آرامه آرام
مهارت می خواهدصاف ایستادن
خیلی هم مهارت می خواد
حتی اگه یک پارک تمیز هم داشته باشی
اما درست در محل توقف ممنوع باشی
و جایی که نباید...
مردودی
تو خود بگو
من که به زعم خود درست رفته ام
هر آنچه گفتی کردم
مرحله به مرحله
آرام آرام
لیک مرا چه شده است؟
مگر این روز ها
کجا پارک کرده ام دلم را...؟!
در کدامین ممنوعه...؟!

نظرات 5 + ارسال نظر
behnam یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 http://bafry.blogsky.com

سلام دوست عزیز.وب جالبی داری.
اگه تونستی به منم سری بزن.
برای تبادل لینک هم در خدمتم

متشکرم
حتما

فرزانه یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 14:53 http://eshghmamnoe-f2.blogfa.com

ممنون خیلی قشنگ بود

خواهش میکنم.
ممنون که سر زدید

پسربچه تخس دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 19:04 http://www.tokhst.blogfa.com

در روبروی بادی که از لای شیشه ی پنجره به اتاق می‌وزد. با احتیاط کامل روی کاناپه می‌نشینم. یک استکان چای داغ روی گل‌میز سمت چپم می‌گذارم. من کودکی پنج‌ساله کلاهم را روی میز روبرویم می‌گذارم. با احتیاط تمام با کلاهم حرف می‌زنم. کلاه حرف نمی‌زند. من به زور لب‌خوانی می‌کنم و چیزی شبیه عشق را در تار و پود کلاهم تصویر می‌کنم. من با احتیاط کامل مغلوب می‌شوم. بلند می‌شوم و به آینه نگاه می‌کنم. بی‌هیچ احتیاط به کلّه طاس تو می‌خندم.آپم عزیز

مرسی. خیلی قشنگ بود.
حتما میام

[ بدون نام ] شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 16:08

سلام گلم
وب نایسی داری
دوست داشتی بیا تو وبم ودر آخر توی نظر سنجیش شرکت کن



ببخشید کجا بیام؟
آدرس نذاشتید که...!
اسمتون ...؟!


باشه حتما میام

مریم یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:10

من تو یه وجب جا هم میتونم دوبل پارک کنم ...

اجازه میدی؟!

واقعا؟!

توی یه وجب جا؟!

نه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد