شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

خاطره ترسناک...

دوستم تعریف می‌کرد که یک شب موقع برگشتن از ده پدری تو شمال طرف اردبیل، جای این که از جاده اصلی بیاد، یاد باباش افتاده که می گفت؛ جاده قدیمی با صفا تره و از وسط جنگل رد می شه!

این‌طوری تعریف می‌کنه: من احمق حرف بابام رو باور کردم و پیچیدم تو خاکی، ٢٠ کیلومتر از جاده دور شده بودم که یهو ماشینم خاموش شد و هر کاری کردم روشن نمی شد.

وسط جنگل، داره شب می شه، نم بارون هم گرفت. اومدم بیرون یه کمی با موتور ور رفتم دیدم… می‌بینم، نه از موتور ماشین سر در می آرم! راه افتادم تو دل جنگل، راست جاده خاکی رو گرفتم و مسیرم رو ادامه دادم. دیگه بارون حسابی تند شده بود.

با یه صدایی برگشتم، دیدم یه ماشین خیلی آرام و بی‌صدا بغل دستم وایساد. من هم بی‌معطلی پریدم توش. این قدر خیس شده بودم که به فکر این که توی ماشینو نیگا کنم هم نبودم. وقتی روی صندلی عقب جا گرفتم، سرم رو آوردم بالا واسه تشکر، دیدم هیچ کس پشت فرمون و صندلی جلو نیست!!!

خیلی ترسیدم. داشتم به خودم می‌اومدم که ماشین یهو همون طور بی‌صدا راه افتاد. هنوز خودم رو جمع و جور نکرده بودم که توی نور رعد و برق دیدم یه پیچ جلومونه! تمام تنم یخ کرده بود. نمی‌تونستم حتی جیغ بکشم. ماشین هم همین طور داشت می‌رفت طرف دره. تو لحظه‌های آخر خودم رو به خدا این قدر نزدیک دیدم که بابا بزرگ خدا بیامرزم اومد جلوی چشمم.تو لحظه‌های آخر، یه دست از بیرون پنجره، اومد تو و فرمون رو چرخوند به سمت جاده. نفهمیدم چه مدت گذشت تا به خودم اومدم. ولی هر دفعه که ماشین به سمت دره یا کوه می‌رفت، یه دست می‌اومد و فرمون رو می‌پیچوند.از دور یه نوری دیدم و حتی یک ثانیه هم تردید به خودم راه ندادم. در رو باز کردم و خودم رو انداختم بیرون. این قدر تند می‌دویدم که نفس کم آورده بودم. دویدم به سمت آبادی که نور ازش می‌اومد. رفتم توی قهوه خونه و ولو شدم روی زمین، بعد از این که به هوش اومدم جریان رو تعریف کردم. وقتی تموم شد، تا چند ثانیه همه ساکت بودند، یهو در قهوه خونه باز شد و دو نفر خیس اومدن تو.

یکیشون داد زد: محمد نگاه کن! این همون احمقیه که وقتی ما داشتیم ماشین رو هل می دادیم سوار ماشین ما شده بود


پ.ن.1 : با وجود غیر واقعی بودن داستان ولی این پسره خیلی احمقه !

پ.ن.2 : ما چقدر ساده هستیم که تا آخرش رو خوندیم!

پ.ن.3 : احساس میکنم با احساسمون بازی شده

پ.ن.4 : این داستان توی خیلی از وبلاگها اومده. چرا ؟!

 

نظرات 4 + ارسال نظر
آموزش نرم افزارهای تخصصی برق و رایا سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 13:29 http://www.esabzevar.ir

میدونی برق چیه؟
می خواهی کلید برق-دوربین-آیفون وصل کنی
با ما همراه شو
الکترونیک سبزوار
www.esabzevar.ir[لبخند]

فیلم آموزشی برق-plc-micro-arm-avr
فیلم آموزشی مستند
تعمیر نیروگاه اتمی
تعمیر خطوط انتقال
برق
پروژه کارشناسی-پایان نامه دانشگاهی
مقاله -کتاب-ایمنی در برق
حوادث واقعی از برق گرفتگی
www.esabzevar.ir
www.esabzevar.com

فرزانه سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 13:47 http://eshghmamnoe-f2.blogfa.com

خیلی باحال بود

مرسی

فرزانه سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 14:38 http://eshghmamnoe-f2.blogfa.com

. . . . . . . . . . . . $$$
. . . . .. . . . . .$$$. . $ . . $$$$$
. . . . . . . . . . .$$ . . $$. . . . .$
. . . . . . . . . . $$$.$. . $. . . . .$
. . . . . . . . . .$$$$. . . .$$ . . . $$$$$$
. . . . . . . . . $$$$$ . . . . . .$$.$. . . . . $$
. . . . . . . . .$$$$$. . . . . $$. . . . . . $.$$
. . . . . . . .$$$$$. . . . . .$. . . . . . $
. . . . . . . .$$$$$$. . . . .$. . . . . $
. . . . . . . .$$$$$$$ . . .$. . . . .$
. . . . . . . . .$$$$$$$$. . . . . $
. . . . . . . . . .$$$$$$$ . $$$
$$$$$$$. . . . . . . . .$$$
.$$$$$$$. . . . . . . . $$
. $$$$$$. . . . . . . . $$
. .$$$. . $. . . . . . .$$
. . . . . . .$. . . . . $$
. . . . .$$$.$. . . .$$
. . . $$$$$. .$. .$$
. . .$$$$$$. . . $$
. . .$$$$. . . . $$
. . .$$. . . . . .$$
. . .$. . . . . . $$
. . . . . . . . . $$
. . . . . . . . .$$

ممنون

مهسا چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 19:05 http://www.tanhaey77.blogfa.com

♥☻♥مـــــــــــــنــــــــــتظــــــــرتــــــــــــــــــــم♥☻♥


           ♥  آپم         ♥

                   ♥                     ♥

             ♥آپم                   ♥

              ♥

           ♥                   ♥       ♥

                      ♥آپم

                             ♥      ♥

    ♥         ♥
آپم

     ♥

             ♥         ♥



             ♥                   ♥

آپم
  ♥             ♥

     ♥

           ♥           ♥آپم

                   ♥                     ♥
آپم
 ♥                     ♥

             ♥                   ♥

              ♥
♥             ♥آپم

     ♥

           ♥           ♥

                   ♥                     ♥

             ♥                 آپم  ♥

              ♥

           ♥                   ♥       ♥

                      ♥

                             ♥      ♥
آپم

    ♥         ♥

بعله... حتما مبام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد