شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

دلخوشم به کامنت چشمهای تو

 

برای اولین بار 40 جمله را برای انتخاب ، به مسابقه گذاشتم. از هر دری سخنی... لطفا شماره جمله(های) مورد علاقه تون رو در کامنت بنویسید. در پایان متوجه میشیم که علایق دوستان در چه موردی بیشترین توافق رو داره. لطفا خرده گیر نباشید و همراهی بفرمایید.انتخاب جملات هم از نظر روانشناسی اصلا کارشناسی نشده اند.


1.       همیشه یک نفر هست... که نیست !

2.       چای ات را بنوش ، پیش از آن که بیافتد از دهان . مثل من...  از چشم تو 

3.       مدتهاست که کوچانده ام، بغض های بی آشیانه را  به لبخندهای ناشیانه!

4.       قرار من باش تا در مدار تو باشم . چه قرار و مداری بهتر از این

5.       آمدنت ، از باغِ پنجره بود و رفـتنت در قاب حنجره

6.       مرا با بی کرانِ دریا ، نسبتی نیست ، من ، ماهی رودخانه های چشم تو ام.

7.       امروز برف پاک کن با آسمان بای بای می کرد و باران روی شیشه٬ های های می گریست .

8.       ب مثل بادکنک . ب مثل بغض . دو کلمه با شروعی یکسان و خاتمه ای مشابه ، ترکیدن ... 

9.       امان از سه و بیست و پنج دقیقه ی شب و تخت یک نفره و دلِ گرفته .

10.   به خودش که زورم نمی رسید...دلش را زدم !

11.   آخر بازیست و ما دُچار شدیم . من 2  ، تو 4 .

12.   قبلا بم میشدم زیر آوار نبودنت، این روزها آذربایجان!

13.   پیشانی ام را میبوسی و ... ماه پیشانی میشوم...

14.   گیلاس یا انار، چه فرقی می کند، تا تو نیایی طعم دهان من عوض نمی شود!

15.   تو که ردیف باشی، شعرها ٬ وزن و قافیه نمی خواهند .

16.   این روزها دلم بیشتر از همیشه  میگیرد ... بهانه ی نبودنت را

17.   به جرم سرقت دستگیرش کرده بودن.کارش دزدیدن قاپ پسر مردم بود.

18.   صحبت عشق نیست، لعنتی! به تو عادت کرده بودم...

19.   جانم را بگیر، حالا که به لبانم رسیده است.

20.   قهوه ای تلخ بنوش.سیگاری بکش و ضجّه هایت را در پرهای بالشت بریز. او بر نمی گردد.

21.   تلخ تلخم... مثل یک لیمو شیرین که دست روزگار،خوب چلانده باشدش...

22.   "حلاج"ات میشوم   ، اگر رشته هایم را پنبه نکنی... انت الحق!

23.   چه بگیر و ببندی میشود اوضاع ، وقتی ، لبها و چشمهایت را مرور می کنم !

24.   قلبت ؛ دری ناممکن!  و کوبه اش ؛ نبض پـُرتمنّـای من !

25.   خسته ام ... با قلبی پینه بسته ... انگار که دل کنده باشم ...

26.   دل تو...امید من...صدای کل کشیدن زنهای کوچه واسه عروسیت...سنگ...کاغذ...قیچی... 

27.   از لطف ِ انار سرخ ِ پیراهن تو ، این کهنه چنار ، بید مجنون شده است.

28.   آهای مترسک !برای که آغوش گشوده ای ؟ این آدمیان با خود نیز بیگانه اند.

29.   دکمه هایت ، در باغ سیب !ولی من که آدم بشو نیستم!

30.   آه ای عشق ...دهنت سرویس ...

31.   از شما که پنهون نیست,از خدا چه پنهون...!

32.   هوایی شده بودی...  منو باش که فکر میکردم  تو فقط کمی سر به هوایی!

33.   دنیا پر از آدمای خوبه ، که کارای بد میکنن.

34.   شاید جمعه بعدی ، دل نگیرد. شاید... ...!

35.   هیچ چیز را به گردن نمی گیرم، به جز بوسه هایت .

36.   با زخم باید ساخت ، طول میکشه ، ولی خوب میشه ... (سگ کشی - بهرام بیضایی)

37.   رویاهایم زخم شد ٬ بس که بافتم و تو شکافتی ... 

38.   موهایم سفید  ، از اوهامی عاشقانه  ، دختر آسیابان به خوابم آمده بود

39.   دیوار حائل بین ما ؛ از دامن ِ چین دار توست

40.   ببوس تردی لبانت  به تردیدش می ارزد

 

پ.ن. 1 : برای انتشار این پست استخاره کردم « بد » آمد ...


پ.ن. 2: تکرار دوباره پ.ن.1

 

 

 

 

نظرات 26 + ارسال نظر
مهمان ناخونده یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 http://scorpion92.persianblog.ir

سلام و صد سلام//من جمله ی اول رو فقط دوست داشتم//موفق باشید و پایدار

سلام
ممنونم از انتخابتون
و چه کم توقع !

yasna یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 http://delkok.blogfa.com

سلام امیر جان

-9-13-31-31-36-37-25-5

وای چقدر از این جملات رو دوست داشتید.... مرسی

ربولی حسن کور یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 http://www.rezasr2.blogsky.com

سلام
1

باز هم شماره یک ...

فائزه یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:23 http://roz54.persianblog.ir

سلام
ممنونم برای توجه شما به وب من،
یکی از تصاویر رو برداشتم، درسته هم خونی نداشت و یکی دیگه رو بر نداشتم بنا به این دلیل که وب لاگ من تقریبا وب لاگ عاشقانه هستش ،من بخاطر تنوع این پست متفاوت رو گذاشتم ،ویکی اینکه اگه دقت کرده باشین من از تصاویر متحرک استفاده می کنم ،من خیلی دنبال عکس لبخند متحرک گشتم ،ولی متاسفانه پیدا نکردم ،باز هم چشم اگه تصویر متحرک نزدیکتر به موضوع پیدا کردم حتما تغییر خواهم داد ،ممنونم بی نهایت از لطف و محبت و توجه شما
************************************
در رابطه با پستتون خیلی به دقت موردها رو مطالعه کردم جالب بودند ولی من حس و حالم بیشتر با موردهای زیر مطالبقت داشت
1-4-5-6-8-13-14-15-16-23-26-27
نتیجه رو هم اعلام کنین حتما جالب شد برام

متشکرم از توجه شما... انتخابهاتون جالب بود

فرشته یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 14:32 http://koochebaghekhateraat.persianblog.ir/

8. ب مثل بادکنک . ب مثل بغض . دو کلمه با شروعی یکسان و خاتمه ای مشابه ، ترکیدن ...
9. امان از سه و بیست و پنج دقیقه ی شب و تخت یک نفره و دلِ گرفته .
مرسی.بسیارزیبا

ممنونم... روحیه لطیفی دارید

یونس یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 14:47 http://guardian.blogsky.com

سلام دوست من...خودت تقریبا منظم چیدی ..
من نمیدونم کدومو بگم...
ممنون که اومدی دوست من..بازم اینکارو بکن..

جملات ترتیب خاصی نداره...

باز هم مزاحم میشم

بچه تخسه یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 18:22 http://pishiiiiii1.blogfa.com/

سلام.
ممنون از فکرت راست میگیااااا چرا به ذهن خودم نرسید!!!!!!

فکر خوبی کردم نه؟!!!
من و شمانداره که....

شوهرجان یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:54 http://pws.blogsky.com

من خودم هم 15 و 34 رو انتخاب میکنم

آفرین به خودم

کاملا هم سلیقه هستیم

محبوبه یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 20:53 http://future-seed.vlogsky.com

دروووووود

نتوانستم انتخاب کنم. من به سوال بیشتر از چهار گزینه عادت ندارم. این همه گزینه میگذارید جلوی پای آدم. آدم هول می شود خوب. (آیکون همون آدم ِ خرده گیر)

این هم همون چهار گزینه معروفه که ده برابر شده...
البته شکسته نفسی میکنی...
و گرنه شما از عهده 400 گزینه هم بر میای...

(شما هم با اون آیکونهاتون!)

یک ماما با چکمه های سفید یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 23:26 http://newmidwife.blogsky.com/

سلام....من شماره یک و شماره 36 رو انتخاب می کنم...
عمل به نتیجه استخاره واجب نیست...

در مورد عمل به نتیجه استخاره چیزی نمی دونستم. بعد از استخاره بد، مدتها گیج میزدم... تا فراموشم بشه یا از سرم بیافته!
آخ که اگر این مطلب رو 7 سال پیش می دونستم ...

سمیه.غ یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 23:52 http://ghafe-ghorbat.blogsky.com/

سلام
سلام

ممنون

جمله ی سی و هفتم 37

شادمان باشید و تندرست ...

متشکرم از پاسختون

هرمیون دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 http://chortkeh.persianblog.ir/

این همه جمله قشنگ از کجا اومده

کلی دنبالشون گشتم به خدا...

...الهام دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:01 http://ChandLahzeBia2.mihanblog.com

سلام
1
7
8
10
11
12
22
28
30
31
32
33
34
اینــــــــــــــا رو دوست داشتم ولی 28 رو بیشتر از همه دوست داشتم !

آهای مترسک !برای که آغوش گشوده ای ؟ این آدمیان با خود نیز بیگانه اند.

انتخاب جالبی بود.
ولی شما چقدر گزینه های زیادی رو انتخاب کردید... یه سبد گزینه...

فرزانه دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 14:17 http://eshghmamnoe-f2.blogfa.com

2-25-40

ممنون که شرکت کردی

فائزه دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 14:44 http://roz54.persianblog.ir

سلام
بخاطر شما یه عکس دیگه گذاشتم برای این پست

متشکرم
الان میام نگاهش میکنم

فائزه دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 14:44 http://roz54.persianblog.ir

سلام
بخاطر شما یه عکس دیگه گذاشتم برای این پست

متشکرم
الان میام نگاهش میکنم

محیا دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:45

سلام...
من 4و8و 15و 34
خیلی پرتوقعم نه

نه... 4 تا که توقع حساب نمیشه ..!

شهرزاد دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:50

سلام
هنوز به زندگی برنگشتم. بدون مامان زندگی عادی نیست. مردم از بس هر حرفی خواستم بزنم کلمه مامان توش بود و من نگفته قورتش دادم.

همیشه یکی باید باشه که نیس... هیس... صداش رو در نیار، بغضم میشکنه

فرشته دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 18:40

سلام...خوب هستید؟

من این جمله رو انتخاب میکنم:

آمدنت از باغ پنجره بود و رفتنت در قاب حنجره...

هر کدوم به نوعی زیبا بودند اما چه میشه کرد باید انتخاب کرد....

وقتی جمله ی آه عشق رو خوندم ادامه شعر قیصر اومد تو ذهنم که یهو دیدم : دهنت سرویس!
کلی خندیدم

مرسی
آره دیگه فقط حق انتخاب دارید نه چیز دیگه !
خوش باشید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:18

این خانمه چرا ناراحنه؟ کی ناراحنش کرده؟ چطور دلشون میاد آخه؟! (آیکون یک انسان ِ شریف ِ نگران)

ایشون مادر یاس عزیز هستن...

سینا سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 22:36 http://eshgheyakhe.blogfa.com

سلام دوست عزیزم وبلاگ عشق یخی به روز شد
___________________$$$$___$$$$
__________________$$$$$$$_$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$___________$$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$___________$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$__$$$$$$$$$
$_$$$$$$___$$$$$$$$
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$
_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$
_$$_$$______________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
__$$$_________________$$$$$$$$$
$_____________________$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$__$$$$$
$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$__$$$$$$$$
منتظرتم دوست همیشگیم

بعله.. حتما میام

ارش چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 http://www.arashokhodesh.blogfa.com

سلام امیر عالیه وبت
اگه با تبادل لینک موافقی منو ارش و اذش و ارش بلینک و بگو با چه اسمی بلینکمت

بعله
حتما
لطفا با نام "شوهرجان" لینک بفرمایید

اسمان چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 14:18 http://prana89.blogfa.com

2

29

متشکرم

Masuod دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 http://khoone-mojarradi.blogsky.com

جمله ی 9
19
27
29
30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30


ضمن تشکر از شما در نظرسنجی، آمار حاصله استخراج و مجددا بروز گردید.
نکته حایز اهمیت اینکه پاسخهای تکراری ارزش واحدی دارند بدین معنی که گزینه 30 شما فقط یکبار تایید گردید.
موفق باشید

مریم شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 00:25

۱۵-۳۲

ممنونم از انتخابهاتون

مریم شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 15:47

اخر بازیست و ما 2-4 که نه 2-4000 شده ایم.

عجب... این کامنت به علت آنکه به صراحت گزینه ها را مشخص نکرده در نظرسنجی شرکت داده نمیشود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد