شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

یامن ضاق به الهم ...استغفر

استغفر الله ر بی و اتوب الیه...

هر روز طلوعی دوباره و فرصتی دوباره برای بندگی هست...!

 

بسم الله الرحمن الرحیم

لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین

خدایا توبه می کنم از اینکه: از اینکه درنمازم به چیزی جز به تو فکر کردم، از اینکه تعهد کردم مواظب اعمالم باشم ولی نشدم، از اینکه درسختی ها به جای تو به بنده ات رو آوردم. این نوشتار عمومی شد به جهت تنبیه و تذکر به خودم! آنچه که پیش روی شماست حرف دل من است که پیشتر بخشی از دست نوشته های شهید کمیل ایمانی (فرمانده تخریب لشکر 25 کربلا) بوده است و مورد بازدید شما قرار می گیرد

 


خدایا توبه می کنم از اینکه:

·         از اینکه حسد کردم

·         از اینکه زیبائی قلم را برخ دیگران کشیدم

·         از اینکه مرگ را فراموش کردم 

·         از اینکه منتظر ماندم تا دیگری ابتدا به من سلام کند

·         از اینکه ایمانم به بنده ات ، بیشتر از ایمان به تو بود

·         از اینکه حق والدینم را ادا نکردم

·         از اینکه در جائی که لازم بود امر به معروف ونهی از منکر نکردم

·         از اینکه واجبی را به خاطر مستحبی رها کردم

·         از اینکه تعهد هائی که با خدای خویش بستم ، بشکستم

·         از اینکه ایثار نکردم

·         از اینکه درنمازم به چیزی جز به تو فکر کردم

·         از اینکه تعهد کردم مواظب اعمالم باشم ولی نشدم

·         از اینکه درسختی ها به جای تو به بنده ات رو آوردم

·         از اینکه از سر کینه برای کسی ، دعا یا نفرین کردم

·         از اینکه از اینکه غیبت کردم واز دیگران بد گفتم وخود را نیک جلوه دادم

·         از اینکه کارهایم را برای ریاست طلبی و شهرت انجام دادم

·         از اینکه درکارها تنها خود را محور قرار دادم نه خدا را 

·         از اینکه چشمانم را از نگاههای فساد انگیز نپوشاندم

·         از اینکه سنجیده وحساب شده وبا فکر سخن نگفتم

·         از اینکه قول دادم ولی خلاف عمل کردم

 

شرایط پذیرش توبه:

1.        پشیمانی از انجام گناه

2.       تصمیم گیری بر عدم تکرار گناه

3.       جبران حقوق ضایع شده مردم

4.       قضای واجبات ترک شده

5.       سختی کشیدن برای ریختن آنچه بر اثر گناه بر بدن افزوده شده

6.       مشقت دادن به بدن در برابر لذتهای چشیده از گناه



هیچ تنهایی ترسناک تر از خود پسندی نیست.
از وصایا و فرمایشات امیرالمومنین(ع)

دل اگرخداشناسی همه در رخ علی بین
به علی شناختم من به خدا قسم خدا را

نظرات 9 + ارسال نظر
شوهرجان شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 20:17

اللهم عجل لولیک الفرج

استغفر الله ربی و اتوب الیه

استغفر الله ربی و اتوب الیه



یا فاطمه زهرا (س) ادرکنی



اللهم اغفر للمومنین و المومنات و المسلمین و المسلمات



لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...قربة الی الله...الله اکبر..

بسم الله الرحمن الرحیم...

ژولیت یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 00:17 http://migrenism.blogsky.com

بعد از توبه باید گفت تولدت مبارک رفیق!
خدا رئوف و مهربان است:)

مرسی.
یعنی خدا هم قبول کرده ؟!!

آخ جون.

شما هم توبه کن...

ژولیت یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 00:41 http://migrenism.blogsky.com

من شراب هایم را خورده ام و توبه هایم را هم کرده ام! یعنی اینقدر پیر شده ام در این دنیایی که تمام نمی شود حتی!

باران یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 14:33

اولین وبلاگه که با این حال و هوا می بینم و نویسنده اش یه آقاست و خانوما هی نمیان این جا وبه به وچه چه کنن و چرت وپرت بگن!!!!!!!!!!!وشصتاد تانظربا ضمیمه ی عزیزم وجونم وگلم و خلاصه کلی هندونه رد وبدل کنن!الان این شکلی شدمااااااا

ممنونم از شما. لطف دارید. امیدوارم همیشه همینطور شاداب بمونه!

باران یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 14:36

ممنونم...گل نداشت این جا!یه سبد گل برای شما

لطف شما فراوان...

چکاو یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:17 http://karim-ya.persianblog.ir

سلام خوب بود!

ممنون

فاطمه دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 17:05 http://yadegari20.blogfa.com

سلام
ممنون که اومدید
و قابل دونستید و کامنت گذاشتید

راجع به کامنتتون :
کسی که بخواد! ، خیال برش میداره!!
حتی اگه از کلمه خاصی استفاده کنم[لبخند]
مخاطبام زیاد نیستن
همون تعداد هم فقط در حد سر زدن به وبلاگشونه و چیزی نیست که بخوان به خودشون بگیرن :)

بازم تشکر @};-

متشکرم از حضورتون

عروس دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:42 http://madarshoharam.blogsky.com/

خدا قبول کنه

خیلی وقته فکرم دور و بر توبه می چرخه ـ جبران ـ سختی و ....

و چقدر ارحم الراحمین است

بیشتر از تصورمون خدا، ارحم راحمین است. همین امشب توبه کن. تا فردا از نو متولد شوی...

سارا سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:41 http://sazesara.blogfa.com/

خدایا توبه می کنم از ...

نمی دانم، هرچه عشق کردی خودت جای این سه نقطه بگذار، خدا...

خیلی زرنگین!

ولی جالب بود. تا حالا اینطور دعایی ندیده بودم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد