شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

یک گل سرخ و این همه خار؟! میدانی چقدر نچیدنی شده ایی؟

اگه غم داشتی یه روز اگه کم داشتی هنوز اگه دیدی دنیا خنده هاتو دزدید
اگه حس کردی خدا نیس هواسش به شما اگه روزگار به ساز تو نرقصید
برقص ، من باتو بیدارم
نترس ، تنهات نمیذارم
بمون ، از عشق و با من بخون
برقص ، من باتو بیدارم
نترس ، تنهات نمیذارم
بمون ، از عشق و با من بخون

(دانلود «نترس» با صدای رضا صادقی)

 

 

حاشا مکن دل را عاشق تر از ما نیست / تنها بگو این عشق پای تو هست یا نیست
افتاده ام در دام تو با این دل خسته / چشمی که آهو می کشد راه مرا بسته
غم دیوانه واری دارد این عشق / چه شیرین انتظاری دارد این عشق
ببین هرجا دل درد آشنای خسته ای هست / اگر کهنه اگر نو یادگاری دارد این عشق
حاشا مکن دل را عاشق تر از ما نیست / تنها بگو این عشق پای تو هست یا نیست
افتاده ام در دام تو با این دل خسته / چشمی که آهو می کشد راه مرا بسته
اگرچه زندگی هرگز به کام عاشقان نیست / برای زندگی عاشق تر از ما در جهان نیست
دل را از عشق شعله ور کن / ما را از دل بی خبر کن

چون شب عاشقان روشن باش / ماه من تا ابد با من باش

(دانلود «دختری به نام آهو» با صدای سالار عقیلی)

نظرات 3 + ارسال نظر
شوهرجان سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:42 http://pws.blogsky.com

من شناور در توام ، موجت کجاست؟

آن تلاطم ، عشق بازیها کجاست؟

خسته از خاک و زمینم ، در دلت جایم بده

من که سرتاپا گریزانم زخلق، مآوایم بده

نمیدانم چرا یاد قاف غربت افتادم ؟!

ولی مآوا رو خوب اومدی...!

سمیه.غ سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:50 http://ghafe-ghorbat.blogsky.com/

سلام دوست عزیز


از سایه بودن می ترسم
چرا که از تاریکی بیزارم
و سایه فرزند تاریکی ست ...

سلام

هان ؟!

شب دل سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 http://shabedel.mihanblog.com/

زندگی تلخی و شیرینی زیادی داره ولی زندگی من تلخیش خیلی بیشتر از شیرینیشه

وبلاگ قشنگی داری به منم سر بزن خوشحال میشم

لذت زندگی به غیر قابل پیش بینی بودن و تنوع راه هاشه!
تلخ و یرین هم قسمتیشه!
توکل به خدا.
ممنونم از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد