شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

بیش از این ...

من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم

که تو در عرش کبریایی خود نداری.

من چون تویی دارم و تو چون خود نداری

 

امام زین العابدین(ع)

نظرات 3 + ارسال نظر
آزیتا چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 17:38 http://azi.blogsky.com

من چون تویی دارم و تو چون خود نداری...
سلام
زیباست
موفق باشی

آزیتا خانم از ابراز لطفتون به وبلاگ خودتون متشکرم !

لطف فرمودید ؛ تشریف آوردید...
من هر روز وبلاگ قشنگتو میبینم...

سارینا چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 17:51 http://bitter.blogsky.com

دوست من سلام
وبلاگ شما هم جالبه
اگه میشه برام دانلود کردن و طرز استفاده انتی ویروس رو بنویسی و بفرستی به ایمیلم
ممنون میشم
متشکرم از اینکه به وبلاگم سر زدی من هم با تبادل لینک موافقم
من یک وبلاگ دیگه هم دارم تو بلاگ فا خوشحال میشم سر بزنید تو وبلاکم در بلاگ اسکای لینکش کردم..
متشکرم
موفق باشی

حتما حتما ...

از لطفتون به وبلاگ خودتون متشکرم...
من شما رو لینک کردم ...

محمد دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 16:58

اول سلام و دوم خسته نباشید.
اول این که شعر اول وبلاگ از امام زین العابدین نیست بلکه از خواجه عبدالله انصاری (احتمال ۹۹ درصد) ولی این را مطمئنم که از آن حضرت نیست. چرا که این نسبت دادن این طرز بیان عامیانه و کوچه بازاری به آن حضرت حقیقتاً بی انصافی و موجب تخریب ایشان می شود. البته در آخر باز هم از محتوای گسترده و قابل تأمل وبلاگتان جدا متشکرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد