شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

نیمه پنهان

 

این تصویر یک صخره در برمه است. این عکس فقط در یک روز خاص از سال میتواند گرفته شود.در این روز اشعه خورشید با زاویه خاصی بر این صخره می تابد :

چیزی متوجه شدید؟ دوباره نگاه کنید:
 




اگر هنوز اعجاز این تصویر را درک نکرده اید تصویر را بچرخانید:

به چشمان خوددروغ نگوئیم .خدا دیدنی است... 

واقعا نمی دونم شما با دیدن این تصویر چه فکری کردید؟ اما من خیلی تمایل پیدا کردم تا بدانم این تصویر نماد چیست؟ مطمئنم خدا بی دلیل آن را خلق نکرده .من فکری که به ذهنم رسید این بود: شاید این زن و فرزندش در این دیار مورد ظلم قرار گرفته اند و حال همیشه چنین دیده میشوند تا انتقام بگیرند یا شاید نماد آن است که تمام موجودات خدا را تسبیح می کنند ولی ما نمیبینیم و نمی شنویم و این یک نمونه کوچک است.

نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:53 http://dey.blogsky.com


؟
هنوز هم دهنم بازه

پویا دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 17:03 http://paraantez.blogsky.com

فتبارک الله احسن الخالقین.
بسیار زیبا و دیدنیست.

پینه دوز جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:00

سلام امیر
عرض تسلیت شهادت حضرت زهرا(س)

حیرت اور وبسیار زیبا!

موفق باشی وسربلند.

منم میخوام یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 20:38

من هیچی نمی بینم آخه این نوشته رو می چرخونم بازم یه نوشته برعکسههههههه

کیمیا سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 17:52

خیلی دار به خودم فشار میارم ولی نمیدونم چرا نمیفهمم هر کی فهمید به مام بگه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد