شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

موج دیوانه

 همچنان
باز هم چنان
ما
هوای انزلی را داریم

طعنه بر طوفان مزن ، ایراد بر دریا مگیر

بوسه بگرفتن ز ساحل موج را دیوانه کرد

 

گاه های من !

 

گاهی دلم از خودم میگیره - گاهی از بقیه - گاهی از فاصله !

گاهی دلم از مدل دوست داشتن آدمها میگیره -  گاهی از  مدلی که خودم آدمها رو دوست دارم !

گاهی دلم میخواد همه چیز در چنگم بود ... گاهی از همه چیز خسته میشم ! 

گاهی دلم میخواد زمین از حرکت می ایستاد - گاهی دلم میخواد زمان زود می گذشت ! 

گاهی دلم میخواد سفره دلم رو باز کنم - گاهی پشیمونم که چرا باز کردم ! 

گاهی دلم میخواد سفر کنم - گاهی خستم از این همه سفر که تو زندگیم بوده ! 

گاهی دلم میخواد بچه می موندم - گاهی از اینکه بچه فرض بشم دلم میگیره !  

گاهی دلم میگیره از آدمهای بی احساس و سرد - گاهی از خودم به خاطر احساسی بودنم !  

گاهی دلم میگیره از حقیقتی که تو آینه نهفته - گاهی دلم میگیره از هر چی آینه س !

 

و گاهی من می مونم و این گاه های گاه و بی گاه من که تا کجا و تا به کی منو بهم میریزن - سردرگم میکنن - آشفته میکنن و خسته ..... !

...تولدی در پیش است

نمایی از عصیان طبیعت برپاست، تهاجم همه جانبه برای برچیدن زیبایی ها و خلق گونه ای جدید از زیبایی، تجلی رنگ های بدیع.

این فصل، گاه تولد مرگ است و چه زیبا تولدی است. چشم مفتون تنوع رنگ ها در این فصل می شود، شاهکار خالق هستی در تنوع رنگ ها.

زیبایی اعجاز آمیزی که در پاییز می توان دید، در هیچ فصل دیگری قابل رویت نیست: گریه بی صدای برگ ها، باد عصیانگر که کمک بی منتی برای بدرقه برگ های خشک می نماید، باران سرکش که گاه و بی گاه می بارد، همان بارانی که در بهار طراوت و تازگی را به ارمغان می آورد در این فصل می میراند-به ظاهر- و در باطن متولد می کند، تولدی که در آینده به وقوع خواهد پیوست.

پاییز حرف های بسیاری با انسان ها دارد: که زندگی گذراست، درختی که روزی سبز و با هیبت به طبیعت فخر می فروخت امروز در تهاجم پاییز سراسر نیاز است. آنچه امروز از او مانده و باید از یاد آن مسرور باشد روزهایی است که سایه ای گسترانده برای کمک و یاری، میوه ای به یتیمی رسانده و...

و اما پس از این مرگ، تولدی در پیش است.....