شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

زاد

از تو می گریزم، زیرا جاذبه ای شدید حس می کنم، تو دریای پاک و عمیق و آرامی و من موج بی تاب و جوشان و خروشان. آنجا که مرا می خواهی من می گریزم و آنجا که من به تو پناه می برم ، تو از من می گریزی. تو آسمانی پاک و صاف و بی نهایت با آرامش خدایی که تا بی نهایت امتداد داری و من شهابی آتشین و بی صبر و مضطرب که حتی لحظات کوتاه عمر بر دوشم سنگینی می کند. و خدا را می شناسی و من می خواهم از راه  تو خدا را لمس کنم. من شهیدم و تو شاهدی که بر شهادت من شهود داری. (شهید چمران)

 

 

 

یک هفنه س درگیر "زاد" شدم! کسی می دونه از کجا باید تهیه کنم؟ (هزینه ش مهم نیست)

 

پ.ن.1 : هر انسانی عطری خاص دارد. گاهی، برخی عجیب بوی خدا می دهند...

پ.ن.2 : اتفاقِ تازه‌ی منی. خدا هم اگر خواست نیفتی، بیفت!

پ.ن.3 : سفری در پیش است از خودم به خودم. بسم الله...

 

اللَّهُمَّ صلِّ عَلَی مُحمدٍ وآلِ مُحمَدٍ وعَجِّلْ فَرَجهُمْ

نظرات 5 + ارسال نظر
مسعود شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:01

زاد؟
خیره انشالله

آره. انشاء اله

دریا شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:36

سفرت به سلامت

ممنون

محیا دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 16:29 http://SETAREYEGOMGASHTE.PERSIANBLOG.IR

در آخرین روزهای سال
هرچه آسایش روح
هرچه آرامش دل
هرچه ترفیع و مقام
هرچه از لطف خداست
همه از عمق وجود
همه تقدیم تو باد [قلب]
نوروز 92 مبارک

متشکرم.
سالی پر بار و پر از موفقیت برایت آرزو میکنم.

مریم سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 18:54

زاد؟!!!
چی هست؟!!!

زاد با اشپیل فرق داره ها...!!!

زاد یعنی توشه معنوی.

یعنی از حالا باید به فکر درو کردن خرمن آخرت باشیم!

گیسو سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:06 http://mosaferkocholo15.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد