شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

خوش ترین غزل عاشقانه

نمیدانم خاک قلب من مرغوب است یا بذرهای عاشقانه تو

 

در جانِ این درخت ، تو جشنِ جوانه ای / سر سبزیم ز توست که سبز آشیانه ای

خون بهار در رگ من موج می زند / گل می کنم به شوق تو با هر بهانه ای

آه ای پریچه ، خانه ی من از تو روشن است / بر این دریچه ، جلوه ی ماه شبانه ای

 

دست خدا سرشته تو را چون فرشته ها 
خوبا! تو خوش ترین غزل عاشقانه ای

 

حقا که شعر ناب ز تو آب می خورد / ای خوش تر از خیال ، عجب نازکانه ای

با آن تن رسیده ، تو شیرین تری ز جان / ای میوه ی جوان ، تو عجب نوبرانه ای

ای نازنین ، به دیده ی من نقش خود ببین / بنگر در این حقیقتِ روشن ، فسانه ای

 

شب را درون چشم تو بیتوته می کنم / چونان مسافری که در آید به خانه ای

یک شعر تر بخوان به ترنم ز جویبار  / تا بشکفم چو گل به طنین ترانه ای


{بشنوید}

نظرات 5 + ارسال نظر
شوهرجان چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:12 http://pws.blogsky.com

به معصومیت و مظلومیت چشمانت قسم... بی نظیری...
خداوند نگاهدارت

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:20

خدا حفظش کنه یاس عزیز و چه بزرگ شده ماشاالله.

متشکرم از شما.سلامت باشید

اسم و آدرستون؟

فرشته پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 13:30

سلاااام یاس خونه با اون چشمای براقت....

همش اینجاییا

متشکرم از شما.

باز هم سعی میکنم تصاویر جدیدش رو منتشر کنم

شوهرجان دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:36 http://pws.blogsky.com

میان همهمه ی برگهای خشک پاییزی
فقط ما مانده ایم که هنوز از بهار لبریزیم
برای من که دلم چون غروب پاییز است
صدای گرم تو از دور هم دل انگیز است

صدای گرم و گیرای خش دار و نتراشیده یک مرد...یک صدای داغون که اینهمه تمجید نمیخاد!

گیسو دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:34 http://mosaferkocholo15.blogsky.com/

سلام آقا امیر
واااااااااااای یاس جوون چقدر بزرگ شدهماشالله
خدا حفظش کنه براتون
ولی تو عکس قبلی خیلی وروجک و بامزه تر بود

سلام
متشکرم از حضورتون.
زنده باشید.
کوچولوی دوست داشتنی من هر روز زیباتر از دیروز میشه!
و البته نوع شیطنت هاش تغییر میکنه.
ممنون که همچنان خواننده این وبلاگ هستید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد