شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

فقط راه خود گیر و برو ...

گم کن مرا و فکر کن اصلا نبوده ام / غرقم کن و خیال کن این من نبوده ام

اصلا بگو ندیده و نشنیده ای مرا / اصلا بگو مجاز به بودن نبوده ام

دور سر تو گشته ام و پرت... هیچوقت / دلگیر از مرام فلاخن نبوده ام

نشکن مرا زیاد مزاحم نمی شوم / تا بوده ام وبال به گردن نبوده ام

انکار کن مرا و من اقرار میکنم / یک لحظه در تصور این زن نبوده ام


 


پ.ن.1 : حذف شد

پ.ن.2 : بگذار عشق خاصیت تو باشد، نه رابطه خاص تو با کسی...

پ.ن.3 : زندگی عین شعله کشیدن کبریته، لامصب کبریت ما از اولش سوخته بود!

+ اﯾنکه یواشکی دلتنگش بشی خیلی بهتر از اینه که بهش بگی و جوابی نگیری. من (...) نیستم.

پ.ن. جدید : مرنج و مرنجان، را آویزه گوشم میکنم. دنیا دیدی یه موجود کم و پر افاده شدم؟ وایسا...

نظرات 17 + ارسال نظر
شوهرجان یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:51 http://pws.blogsky.com

اول

رو سر بنه به بالین تنها مرا رها کن
ترک من خراب شب گرد مبتلا کن
ماییم و موج سودا شب تا به روز تنها
خواهی بیا ببخشا خواهی برو جفا کن
از من گریز تا تو هم در بلا نیفتی
بگزین ره سلامت ترک ره بلا کن
ماییم و آب دیده در کنج غم خزیده
بر آب دیده ما صد جای آسیا کن
خیره کشی است ما را دارد دلی چو خارا
بکشد کسش نگوید تدبیر خونبها کن
بر شاه خوبرویان واجب وفا نباشد
ای زردروی عاشق تو صبر کن وفا کن
دردی است غیر مردن آن را دوا نباشد
پس من چگونه گویم کاین درد را دوا کن
در خواب دوش پیری در کوی عشق دیدم
با دست اشارتم کرد که عزم سوی ما کن
گر اژدهاست بر ره عشقی است چون زمرد
از برق این زمرد هی دفع اژدها کن
بس کن که بیخودم من ور تو هنرفزایی
تاریخ بوعلی گو تنبیه بوالعلا کن

آره، باز هم اول شدی.

و یک غزل ناب از دیوان شمس.
ولی من از بیت آخرش چیزی نفهمیدما!

شوهرجان یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:52 http://pws.blogsky.com

معتادم به تنهایی

با وجود تو

بدنِ روحم

درد می گیرد

روحت مگه بدن داره که درد بگیره ای معتاد تنهایی؟!

شوهرجان یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:54 http://pws.blogsky.com

صدای عشق حقیقی شنیده ام از تو
و سیب وسوسه ای تازه چیده ام از تو!

نشسته ام بنویسم که "دوستت دارم"
چرا که غیر محبّت ندیده ام از تو

بدون ِ تو همه ی روزهای من شب بود!
خیال می کنم اینک سپیده ام از تو

شکست بغض غمِ حرفهای بی ربطم
وَ من درون غزل ها چکیده ام از تو



خطی کشیدم از آغاز راهمان، افسوس
ببین که آخر این خط رسیده ام از تو

سکوت نشکن وُ با احترام ترکم کن!
نگو: برو، که خودم هم بریده ام از تو!

سیب وسوسه...

هیچ دقت کردی به ترتیب حروف کلمه "سیب" روی کیبورد؟ پشت سر هم. وسوسه کننده... هیچ ربطی هم به رنگش نداره. سرخ و سبز و زرد ...

کلا وسوسه کننده س مثل خط و سکوت و چکیدن غزل...

آخرش هم که یسیار زیبا تمام شد : با احترام ترکم کن!

[ بدون نام ] یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:56

بسیار متفاوت و دلنشین بود
شاخه گلی تقدیم تو و این غزل بسیار زیبا

و در پایان :

دعا کنم راه تَرک تو ببندد عقل
چه جای هامش است ، آفرین بر تو

در پناه حق باشی بزرگوار

سلامت باشید دوست عزیز.

لطف شما بسیار است ورنه من این همه نیستم ...

اسم و آدرستون؟!

سعید یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:58

آنکه هر شب با نوایی بر دلم ساز میزد

بر سکوت لحظه هایم همچو گیتار میزد

آنکه با خوب و بدو دلتنگیم همراه بود

کس نبود جز غم که بامن تا سحر دم میزد

به به سعید آقا!
از این ورها...؟!
قرعه فال به نام من دیوانه زدند...

شعرت هم قشنگ بود با مرام.

سعید یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:00

امیرم عالی بود و این هم تقدیم به تو...

ترکم کن برودیگه اینجا برنگرد
ترکم کن دیگه قلبم ازتوتوبه کرد
ترکم کن بروازمن نگیرسراغ
ترکم کن منوبااین همه اشتیاق
ترکم کن من دیگه عاشق نمیمونم
دیگه باتو نمیتونم دیگه باتونمیخونم بسه
دیگه دل بستن به تویه گناهه یه اشتباه
برواسممونیارای رفیقه نمیه راه بسه
ترکم کن بروازنگات سیرم
ترکم کن دیگه ازتودلگیرم
ترکم کن ای شبای کابوسم
ترکم کن ای خیال فانوسم
ترکم کن من دیگه عاشق نمیمونم
دیگه باتو نمیتونم دیگه باتونمیخونم بسه
دیگه دل بستن به تویه گناهه یه اشتباه
برواسممونیارای رفیقه نمیه راه بسه

وای باز هم تو...!

مصرع "ترکم کن بروازمن نگیرسراغ" معرکه بود. ممنون.

سعید یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:03

و این هم "اولین دیدار" سروده امیر رضا اربابی:

جایی شما را دیده ام گویا؛ درست است؟
جایش نمی دانم ولی آیا درست است؟
شک دارم اما واقعیت داشت یا خیر
در خواب دیدم یا به رویاها؛ درست است؟!
شاید که آلزایمر سراغم را گرفته
یادم نمی آید، خیابان یا ... درست است؟
یک لحظه چیزی خورد بر ذهنم خدایا
اینجا ؟ کجا دیدم ، بگو ، آنجا درست است؟
وقت شما را هم گرفتم عذر خواهم
اما بگو این ادعایم را درست است .
چشمانتان خانم ببخشید حرف دارد
حرف مرا تصدیق کرد گویا درست است؟
گفتم شما را دیده ام جایی ، نگفتم
آنروز ، تنها ، کوچه ی بالا ، درست است؟

غزل قشنگی بود.
سعید امروز ترکوندی ها...

ژست نو یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:05 http://jest

از دعوتتون بی نهایت ممنون و سپاسگذارم.

حس رو بخوبی القا کردید .

موفق باشید

خواهش میکنم و از حضورت سپاسگزارم.

شوهرجان یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:06 http://pws.blogsky.com

برو... همین.

باید میگفتی: تامل کن سپس ترکم کن. همین!

فامیـــــــــــــــــــــــــــل یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:02

نه تو میمانی و نه اندوه و نه هیچ یک از مردم این آبادی....به حباب نگران لب یک رود قسم و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت...غصه هم میگذرد آنچنانی که فقط خاطره ای خواهند ماند...لحظه ها عریانند به تن لحظه خود جامه اندوه مپوشان هرگز

سلام فامیل جان.
ممنون که آمدی.
چقدر حرفات جالب بود.
مخصوصا "به تن لحظه خود جامه اندوه مپوشان هرگز"
آفرین

فرشته سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 14:17 http://http://koochebaghekhateraat.persianblog.ir/

بـغــ ـض مـے کـنی
مـے مـیـــ ــرم
بــخنــد!
جــاودانــه ام کــن . . .
زیبا و دلنشین...

پاسخی بسیار زیبا و دلنشین و صد البته پر مفهوم.
متشکرم از حضورتان

یک جراح چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 http://1jarah.blogfa.com

قشنگ بود...
گل!(چون بلاگ اسکای آیکون ِ گل نداره مجبورم واسه بلاگ اسکایی ها بنویسم گل)

ممنونم.
بابت ترسیم آیکون مذکور متشکرم!

فرشته چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 17:17 http://fereshteh67-91.blogsky.com/

درود

درود و دو صد درود بر شما

امینه پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:01 http://aram-kenaram-bash.blogfa.com

سلام.خوبید.؟؟امشب از لینک های ذخیره تو گوشیم به اینجا رسیدم

سلام علیکم.
متشکرم که از گوشه گوشه های لینکهاتون هم به وبلاگ خودتون سر میزنید. باعث مباهات است.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:43

مـــذکر عزیــــز : " مـــــ♥ــــرد " بـــاش ! زمیــــن به مــــرد بودنـ ــــت نیــــاز داره ! مــــرد باش ؛ نـــه فقط با جســ♥ــمت ! مـــــرد بــــاش با نگــــاهت ، با احســ♥ــاست ، . . . ! مردونه حــــــرف بزن ، مــــ♥ـــــردونه بخنــــــد ، مردونه گریــــــه کن ، مــــــردونه عشـــ♥ـــق بورز ، مردونه ببــــــــخش ، . . . ! مرد بــــــاش و هیچ وقت نامـــ♥ــردی نکن ؛ مخصوصـــــا در حق کســـــی که باورت کـــ♥ـــرده و بهـــــت تکیـــــه کرده !

ممنونم ازتون... ای بی نشانی !

ی دختر پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:30 http://gelayeh-i.blogfa.com/

چی؟

شما از موضوع بی خبری.... بیخیالش... خوش باش...

علی شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 15:17 http://ziba-hekmat.blogfa.com/

آها!.. مرد که دلتنگ میشه قدم میزنه و این حرفا؟!

آره دیگه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد