شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

چه بخواهی چه نخواهی، من با توام

من به غیر تو نخواهم، چه بدانی چه ندانی / از درت روی نتابم، چه بخوانی چه برانی

دل من میل تو دارد، چه بجویی چه نجویی / دیده ام جای تو باشد، چه بمانی چه نمانی

من که بیمار تو هستم، چه بپرسی چه نپرسی / جان به راه تو سپارم، چه بدانی چه ندانی

ایستادم به ارادت، چه بود گر بنشینی / بوسه ای بر لب عاشق چه شود گر بنشانی

می توانی به همه عمر دلم را بفریبی / ور بکوشی ز دل من بگریزی نتوانی

دل من سوی تو آید، بزنی یا بپذیری / بوسه ات جان بفزاید، بدهی یا بستانی

جانی از بهر تو دارم، چه بخواهی چه نخواهی
شعرم آهنگ تو دارد، چه بخوانی چه نخوانی

 

 

 

ای همه غمگین، اگر تنها شدی من با توام / خسته دل از هر که، وز هر جا شدی من با توام

گر به کنج بی کسی آمیختی با درد خویش / دلگران از مردم دنیا شدی من با توام

از غمت گریان منم گر تا سحر مانند شمع / اشکریزان در دل شبها شدی من با توام

ای عزیز همزبان ای هم نفس! ای هموطن! / خسته گر از گنبد مینا شدی من با توام

اشک غمگینان دلم خون میکند؛ ای وای من! / ناله کمتر کن اگر تنها شدی من با توام

ای بیابانگرد بی کس! گر ز غربت روزها / دربدر در کوه و در صحرا شدی من با توام

ای دو چشم اشکریزان! در دل شب های تار / هر زمان از دست غم دریا شدی من با توام

شعر من غم نامه عمر من است ای آشنا
هم سخن گر با کلام ما شدی من با توام

 

نظرات 6 + ارسال نظر
ارغوان جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:14 http://www.arghanooon.blogfa.com

میلاد یگانه مولود کعبه و روز پدر، آیینه ی صبر و شکیبایی، مبارک باد...
[گل][گل][گل]

این عید بر شما هم مبارک باشد

غریبه جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:07

ببخش که قولمو شکستم و اومدم اینجا

خوش حلالت!

نسترن شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 http://nastaran-amoozegar.blogsky.com

مثل همیشه زیبا

متشکرم از لطفتون

[ بدون نام ] شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:39

من چی؟
من حرومم باشه؟؟


شما خوبی؟ سرتون به جایی نخورده؟!

مریم یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:05 http://marmaryjooni.persianblog.ir

خب حالا چی میشه شما هم به اپ من سر بزنید و تو این پست شرکت کنید؟!

دعوت اجباری؟!
یا
دعوت اجباری؟!

مهر سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:12

عالی بود
خیلی قشنگ

متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد