شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

به تو مبتلا شدم

مثل همیشه برای تو می نویسم تو به نیت هر که دوست داری بخوان


1- امشب تو بنویس، من میخوانم... امشب تو مسافر باش، من میمانم...

2- صدایت را دوست دارم... پر از آرامشی است که من سال‌ها به دنبالش گشته ‌ام...

3- بدنبالت می آیم حتی اگر سهم من فقط قدم گذاشتن در جای پای تو باشد.

4- این اصلاً انصاف نیست... همۀ من با تو باشه و تو خالی از من...

5- دیگر نمی نویسمت ...! هرکس به چشمهایم نگاه کند، تو را خواهد خواند...!

6- از دستان تو آب میخورند شعرهایم ، واژه ها تشنه اند. دستانت کجاست ؟

7- صبرت که تمام شد ، نرو . معرفت تازه از آن لحظه آغاز میشود!

8- به من نگاه کن نترس، من به تو مبتلا شدم...

9- آرام بگو :دوستت دارم ! از چه میترسی؟ فردا دوباره میتوانی انکار کنی!

10- لبخند بزن، زیرا برآمدگی گونه هایت توان آن را دارد که امید رفته را بازگرداند.

11- تو یک تنه تمام “یکی نبود” های قصه ای... همین !

12- شهر من جایی ست که آفتابش از پشت چشمان تو طلوع می کند!

13- یک بار امتحانم کن. در من، چیزی جز تو نیست!

14- چه "شوری" میزند دلم ، وقتی در چشم دیگران آنقدر "شیرین" میشوی !

15- تو بد تا می کنی و من یه جور بد دوست دارم!

16- سازت را با بهار کوک کن مرا با چشم‌هات!

17- با تو ، تمام جزئیات مهم اند... حتی خودم !

18- مرد نیستم اما حرفم یکیست... تو !

19- جا برای گنجشک زیاد است ولی... به درختان خیابان تو عادت دارم!



پ.ن.مهم : یک لحظه ... تنها یک لحظه از شعر بیرون بیا، همه سراغ تو را می گیرند.


نظرات 3 + ارسال نظر
شوهرجان پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:45 http://pws.blogsky.com

بهار مرا عاشق می کند؛
باران عاشق تر،
تو بگو... باران بهاری با من چه می کند؟!

تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!

setare پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:28 http://luke.blogsky.com

سلام وبلاگتون خیلی محشره! نوشته هاتون با همه فرق داره.اینقدر جذاب وزیبا بود که همشو خوندم ممنون موفق باشید

سلام
ممنونم از لطف شما.
امیدوارم که همچنان در اوج بمانم!

فری شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:55

همه عالی. 9 و 11 محشر.
شما همیشه در اوجی

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد