شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

ایزد پاک...

تو اگر دلگیری،

           لحظه ای چشم ببند،

                     اندکی اشک بریز،

                           و بخوان نام مرا،


                                 به تو من نزدیکم،

                                        نام من یزدان است،

                                                لقبم ایزد پاک،

                                                      تو مرا زمزمه کن،

                                                             خواهم آمد سویت،

                                                                     بی صدا یادم کن،

                                                                              یا که فریادم کن،

                                                                                     که منم منتظر فریادت...

سفر کرب و بلا

انا لله و انا الیه راجعون

سفر کرببلا حاصلش رنج و بلاست ...

نمیدانم چه بنویسم و به چه چیزی فکر کنم ، قلبم گاهی تند میزند و گاهی می ایستد اشکهایم به بلکهایم گره خورده اند گویا نمیخواهند از دیدگانم تکان بخورند گویا آنها هم به جایشان میخکوب شده اند...خوش به حالتان کربلا رو دیدید و ... من چه کنم؟



پ.ن.1 : دلتنگتم مادرم... غمگین تر از آه، بی کس تر از باد ، دور از تو دارم هر لحظه فریاد... ای داد بیداد...

پ.ن.2 : میگویند دلتنگ نباشم، خدای من! انگار به آب میگویند خیس نباش...

پ.ن.3 : همه دردها مرگ آور نیستن ولی همه مرگها درد آور هستن... از درد اشکم دراومده...

پ.ن.4 : خیلی سخته که مسافری رو بدرقه کنی و به استقبال پیکر بی جانش بری...

پ.ن.5 : خیلی سخته کسی بره پابوس آقا امام حسین (ع) و دیگه بر نگرده...

پ.ن.6 : بین الحرمینم آرزوست... خدا رو شکر که آرزو به دل نموندی...

پ.ن.7 : مادرم، منزل نو مبارک...

تسبیح انتظار

صَف مے کشــند دلتنگے هاے مَن ...

 چو دانه هاے تسبیــح ِ به نَخ کشیــده شُده

 چقــَدر بگـردانَمْ دانــه ها را

 تا تـــو بیایے ؟!

 


پ.ن.1 : هم مخاطب خاص دارد و هم مخاطب خاص تر...!

بیچاره من که عاشقم

بیچاره من، بیچاره من

بیچاره من که عاشقم

اونم اسیر عشق کی؟

اونم اسیر عشق تو

عشق کسی که دیوونس

همه کاراش وارونس

واسه فرار از عاشقی

همش تو کار بهونه س

وای به روزگار من

***

بیچاره من، بیچاره من

بیچاره من که عاشقم

اونم اسیر عشق تو

تویی که میخندی به عشق

که از کنارش رد میشی

تویی که گاهی بد میشی

تویی که دل سوزوندن رو

دیگه داری بلد میشی

وای به روزگار من

بیچاره من، بیچاره من

***

دوسم نداشتی

دوسم نداری

واسه همین بونه میاری

عاشق شدن دل میخواد تو سینه

تو سینه که تو دل نداری

دنیا مونده تو کار من

مونده تو حال زار من

وای به روزگار من

بیچاره من، بیچاره من




پ.ن.1 : واسه خودش شاهکاریه.

پ.ن.2 : زندگینامه استاد :

- 1373اخذ درجه لیسانس در رشته جغرافیای اقتصادی
سرپرستی و اجرای اولین کنسرت گیتار بعد از انقلاب در ایران.

- 1374
پایه‌گذاری اولین ارکسترِ موسیقیِ ترکیبی (تلفیق سازهای ایرانی و غربی)

- 1375
اخذ درجه فوق‌لیسانس در رشته جغرافیای سیاسی

- 1376
آغاز دوره دکتری تخصصی در رشته برنامه‌ریزی شهری
جوان‌ترین دانشجوی دوره دکتری (ph.D) در ایران (با اعلام رسمی وزارت علوم). تولید و ضبط آلبوم بانوی شرقی.

- 1377
حضور در اولین جشنواره موسیقی پاپ.

- 1378انتشار کتابِ «دست‌هایت را دوست می‌دارم». (مجموعه اشعار سپید)

- 1379
تولید و ضبط آلبوم «اسکناس»

- 1380
انتشار مقالات و رسالاتی در ارتباط با «شبکه شهری منطقه تهران»

- 1381
اخذ درجه دکتری (ph.D) در رشته برنامه‌ریزی شهری.

- 1382
انتشار کتابِ «کافه نادری». (مجموعه ترانه‌ها)

- 1383
انتشار آلبوم «اسکناس»
انتشار کتابِ «ابدیت یک بوسه» ترجمه‌ی گزیده اشعار پابلو نرودا - انتشارات معین.مصاحبه با خبرگزاری بی‌بی‌سی،‌ روزنامه دیلی تلگراف، مجله تایمز، خبرگزاری رویتر، تلویزیون آر-تی-ال آلمان، شبکه اوّل تلویزیون انگلستان و ...اقدام به انتشار کتابِ «بی‌شعورستان»

- 1384تولید و ضبط آلبوم موسیقیِ «اعلی‌حضرت»
اقدام به انتشار کتابِ «من سیاسی نیستم»
انتشار کتاب آقای نخست‌وزیر، ترجمه گزیده اشعار برتولت برشت. انتشارات معین.

- 1385
اقدام به انتشار کتابِ «تبار انسان»
انتشار آلبوم موسیقی «ادبیاتی دیگر» که از مجموع 23 ترانه،  به 6 ترانه مجوز پخش داده شد.

- 1386
آغاز ضبط آلبوم جدید در تهران و پاریس

- 1387
همکاری با ارکستر سمفونیک ایروان و ارکستر فیلارمونیک وین و ضبط موزیک ویدئو در اپراهاوس

- 1388آغاز مجدد تدریس در دانشگاه

- 1389اجرای کنسرت ژنو-سوئیس
اجرا با ارکسترهای فیلارمونیک ارمنستان، بارسلون و ...هم‌خوانی با بانویی از کشور اسپانیا ( آنا )