شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

شوهر جان !

از کوله بار اکنون، برایت سکوت آوردم، سکوت.... تو بگو کدامین واژه را، فریاد باید کرد...

کمی رحم کن لامصب!

راه می روی

و شهر

اردیبهشت می شود...

 

کمی رحم کن لامصب!

این طور که راه می روی به ناز،

شهر بی‌چاره می شود!

 

·         من دفتری پُر از غزلم، نابِ ناب ِ ناب. چشمی که عاشقانه بخواند مرا کم است.

·         هنوز با منی آن لحظه ای که می گفتی: تو بسته من و ما هر دو بسته ی تقدیر!

·         بشدی و دل ببردی و  به دستِ غم سپردی / شب و روز در خیالی و ندانمت کجایی (سعدی)

·         برایت داستانِ آن پادشاهی را باز گو خواهم کرد که دچار تو بود و از نداشتنت مُرد...

·         هر شب به هوای دیدنت از خوابی / آسیمه دویده ام به خوابی دیگر !(جلیل صفر بیگی)

·         تو نمی‌آیی، میا!  من می‌روم  (مولانا)

·         من در خود نگریستم... و از خود بیرون رفتم... و هیچ باز به خود نیامدم (منصور حلاج)

·         با همین نیمه، همین معمولیِ ساده بساز / دیر کردی، نیمه‌ی عاشق ترم را باد برد (حامد عسکری)

·         من ایستاده‌ام، همان جایی که رهایم کردی... (معصومه اسماعیلی)

·         هر چند صد بیابان، وحشی تر از غزالیم / ما را به گوشه ی چشم، تسخیر می‌توان کرد (صائب تبریزی)

·         روزی خودم را به کوچه‌ باغِ یادت می‌آورم، آنجا که از آن ، ساده گذشتی ، از من (علیرضا حاجی بابایی)


نظرات 6 + ارسال نظر
نسترن چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:45 http://nastaran-amoozegar.blogsky.com

وبلاگ زیبایی داری

متشکرم

مریم جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 13:29 http://marmaryjooni.persianblog.ir

امشب کتاب حوصله ام خالی از کلمه است...

یعنی دفتر نقاشی. آره ؟!

فرشته جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 18:53

اون بیت از حامد عسکری فوق العاده بود...

موافقم. این بیت هم مثل بقیه جملات زیبا و پر معنی بود.
ممنونم از حضورتون.

[ بدون نام ] جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:15

تو درباره ی وبلاگ نوشتین مینویسم برای تو. برای لبخندی تو...
برای لبخندی تو یعنی چی؟!!
شاید منظورتون لبخند توست که به جای کسره از ی استفاده کردین!نه؟!

برای لبخندی نو...

بیشتر دقت کنید

[ بدون نام ] جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:12

آهان!
برای لبخند هستی تو!!!!



من که نفهمیدم شما چی میگی!

... سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:38

واااااای عجب وبلاگ محشری داری

همین؟!

متشکرم...

آدرستون؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد